top of page
Featured Posts

Πίνακας με σπίρτα

Είχα δει κατασκευές με σπίρτα και ήθελα να πειραματιστώ κι εγώ. Η αλήθεια είναι ότι θέλει πολύ υπομονή και πολλές ώρες. Αλλά αξίζει τον κόπο, αφού κάνεις μία ανανέωση - στη διακόσμηση του σπιτιού - με μηδέν έξοδα!

Εμένα για αυτό το σχέδιο (που το θεωρώ μικρό), μου πήρε σχεδόν 4 ώρες. Τα υλικά που χρησιμοποίησα είναι :

-Την επιφάνεια από ένα κάδρο.

-Σπίρτα (πολλάααααααα).

-Μολύβι.

-Πιστόλι σιλικόνης.

Λοιπόν, πρώτα σχεδίασα με το μολύβι το μοτίβο μου (στην πορεία έκανα ότι αλλαγή χρειάζεται). Έπειτα πήρα ένα ένα τα σπίρτα και άρχισα να τα κολλάω με τη σιλικόνη. Την έβαλα από τη μία πλευρα του σπίρτου και λίγο στη βάση του (έτσι κολλάει καλύτερα το ένα δίπλα στο άλλο). Οπότε έκανα πρώτα το περίγραμμα και μετά το γέμισμα στο πρώτο γράμμα.

Δεν τα πήγα και άσχημα για πρώτη φορά, ε?

Σας έχω μερικές εικόνες για βοήθεια...;-)

Enjoy !!!

Recent Posts
Follow Us
  • Pinterest Social Icon
  • Facebook Social Icon
  • Instagram Social Icon
bottom of page